torsdag 17 mars 2011

Familjemedlemmar.


Hej hopp!

Tänkte nu skriva lite om mig själv och skriva lite om varje familjemedlem.

Jag heter som sagt Celine Anita Lebas och jag är 21 år, jag är född på den soligaste och grönaste månaden på hela året, Juni, (16 juni). Jag är född och uppväxt i Östersund på en gata som heter Skogsbruksvägen 43. Jag har nio syskon och såklart mamma och pappa.
Gick barn och fritidsprogrammet men hoppade av fyra månader innan studenten då jag blev med barn och jag packade väskan och flyttade ner till Stockholm och fick jobb direkt. Har bott här i stockholm i snart tre år och jag trivs, men inte lika bra som hemma i fina Östersund. Jag studerar just nu på riksäpplet i haninge och jag läser lite ämnen som jag inte hann klart i gymnasiet så jag ska få mitt slutbetyg, I augusti ska jag börja plugga ekonomi på samma skola och den varar i ett och ett halvt år. plus praktik.

Bor med min sambo och pojkvän Richard Hellman och våran lilla inneboende Elias Andre Lebas hellman, hehe.. Vi bor just nu i en tvåa i handen men ska snart flytta till en trea i samma område.

Jag är sprallig, framåt, envis, vrång, gråter till allt, svartsjuk, pappa&mamma kär, på senare tid fått lite bekräftelsebehov, mamma till fina elias.
Drömmen jag har just nu är att få läsa ekonomi och få fast anställning precis efter skolan, köpa min egna bil och ta körtkort som jag håller på med just nu. Drömmer också om att få en liten flicka lite längre fram, flytta upp och skaffa hus. Annars så har jag allt jag önskat mig, bra hälsa, underbart och välskapt barn och världens snällaste och finaste kille, och fina vänner/familj.
Det var allt i en text, tror jag fick med allt, =P ni som vet nått om mig som jag inte berättat kan väll skriva en kommentar då =) är det något pinsamt kan ni ju skicka de på mailen. =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar